Menard 靈芝 line


 
 
 
X'mas set 買野送左成套 Menard 靈芝 line
夠保濕夠潤, 唔錯

toner - 清水質地, 完全唔杰, 但又非常之保濕
serum - 質地似旦白, 需要多少少時間吸收, 同埋好似停留係皮膚表面咁, 呢個精華對我黎講又唔覺有好明顯既"效果"
emulsion - 似杰身toner 多 D, 好鬼稀既LOTION, 但又幾保濕, 我覺得呢個配合埋CREAM 真不錯
eye cream - 質地似lotion, 好稀薄架, 未用過咁稀既眼霜, 都幾快吸收, 我眼部太乾, 略嫌唔夠力
night cream - 質地係 balm, 滋潤但唔油膩, 又唔 sticky, 我覺得好好用耶!
落妝 - 都幾好推
cleanser - 好易起泡但超級乾

我覺得要投資的話
emulsion + night cream 已經非常之好!!
emulsion 補水, night cream 補油
 
呢set 旅行時用, 旅程中生瘡瘡, D 傷口好快就癒合
果陣我係用 Menard 靈芝 night cream
所以對佢 recovery 印象非常之好

留言