鄭明孝醫生

王志中醫生介紹我搵鄭明孝醫生做割眼袋

鄭明孝醫生有尖沙咀 & 中環兩間診所

鄭醫生超有耐性, 好細心
我對佢印象非常好
consultant fee $600


關於割眼袋手術價錢 for reference, this is my case ONLY!!

內開
$26000
麻醉 800-1000

內開 fat transposition
$38000
麻醉 1200-1500

就咁割 $26k recover 時間好短亦不會有很明顯的瘀青
睇醫生既相, 直頭係見唔到瘀
手術時間 1小時
手術後留係診所 full 冰 2小時有助散瘀

fat transposition 就係將割出黎既脂肪搬去"淚溝"
beautyQQ youtube 曾經介紹過
原來鄭醫生都有得做!!!!
手術時間會較長, recover 時間會較長, 瘀青亦較為嚴重
但效果for 某 D 人效果會更好
醫生話我做呢個效果好過就咁割

ANYWAY 順手SHARE 埋鄭明孝醫生其他醫學美容既價錢

THERMAGE 900
$48000
有得加錢打瞓覺/牛奶針, 咁就可以大大加大度數

另加 $8000 for 眼頭
主要for upper eye lid only
面頭已經可以打得好貼眼底

Sculptra
$36000 / 3支
第一次打一支

Sculptra 價錢好 OK wor!!
最重要佢係整形醫生耶!!!!!

我未打過 Sculptura
但成日都八
因為增生collagen 實在好吸引

留言

  1. Hello, 你係咪都做左抽眼肚呀? 我想做呀...
    總共做左幾錢呀連埋consulting fee, 效果如何? 做完有冇腫同瘀?

    回覆刪除
    回覆
    1. sorry miss 左你留言, 我已經做左手術了, 搵另一位醫生做的
      剛打好了 blog

      刪除
    2. BB,請問您是在哪裏做了去眼袋手術?謝謝🙏

      刪除
  2. 可以話我知 你系邊度做同埋價錢?? 我想填補淚溝

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇填淚溝, 但我有需要
      問過價錢, 俾你REF:

      透明質酸填淚溝 $11000 / 支
      整容醫生DR. DANIEL LEE
      http://mrschenchen.blogspot.hk/2014/01/dr-daniel-lee.html

      透明質酸填淚溝 Teosyal $6300/1ml
      王志中醫生
      http://mrschenchen.blogspot.hk/2014/06/scarlet-rf-hifu.html

      刪除
  3. 想問下你有無打過BOTOX? 係邊好D同收費?

    回覆刪除
    回覆
    1. BOBO 唔知你打邊PART
      以我所知也是以用量而收費

      Dr. Daniel Lee & 王志中醫生問過眼尾紋的價錢
      你可以參考下

      邊個醫生好, 我沒有介紹

      刪除
  4. BB,請問您最後找了哪一位醫生做去眼袋手術? 謝謝您!

    回覆刪除

張貼留言